TEL. 504 504 664

 

Regulamin

 
MOTCARS SERWIS I SKLEP
UL.BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 6-12
51-165 WROCŁAW

 
TEL. 504 504 664

 biuro@motcars.pl

 
.ODBIÓR TOWARU UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 6-12 MECHANIKA POJAZDOWA MOTCARS SERVICE

 
ZWROT TOWARU NA ADRES:

MOTCARS MECHANIKA POJAZDOWA
UL.BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 6-12
51-165 WROCŁAW

 Konto Bank Zachodni WBK S.A.


Numer: 59 1090 2398 0000 0001 1532 8222

 
MOTCARS zajmuje się sprzedażą części zamiennych do samochodów osobowych.
 Na rynku działamy od  2004 roku. Zdobyte doświadczenie pozwala Nam prowadzić firmę na najwyższym poziomie. Jeżeli szukasz jakieś części, nie wiesz którą wybrać, a nie znalazłeś jej w naszej ofercie zadzwoń lub napisz do Nas na pewno Tobie pomożemy. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi producentami,
którzy gwarantują wysoką jakość swoich produktów.
Zapraszamy również do naszego serwisu samochodowego we Wrocławiu przy ul. BOLESŁĄWA KRZYWOUSTEGO 6-12

 

 PROCEDURA REKLAMACYJNA: 

                  
Wszystkie oferowane przez nas produkty są objęte gwarancją.

                
Aby skorzystać z prawa do gwarancji produkt nie może być rozplombowany ani poddany
żadnym przeróbkom

Gwarancji i naprawie nie podlegają urządzenia elektroniczne, które zostały uszkodzone w
skutek działania użytkownika bądź urządzenia nieposiadające plomb i oznaczeń
sprzedawcy.

Zakresem gwarancji nie są objęte czynności należące do obsługi eksploatacyjnej, np.
zainstalowanie sprzętu, programowanie, konserwacja, oraz czynności związane z
konfiguracją sprzętu, instalacją dodatkowych opcji.

W razie jakichkolwiek problemów nasz wyspecjalizowany serwis gwarancyjny dokona wszelkich niezbędnych napraw.

Informujemy, że towary, przesyłane do naprawy gwarancyjnej / wymiany muszą
posiadać dowód zakupu, oryginalne opakowania oraz wszelkie dodatki otrzymane w
przesyłce 

Reklamacje:

Towarów niekompletnych, nie posiadające opisu usterki oraz dowodu zakupu będą
rozpatrywane i zostaną odesłane na koszt nadawcy. W przypadku reklamacji
NIEZASADNYCH stosujemy identyczną procedurę!

                  
Przypominamy również, że zgodnie z regulaminem zakupów w firmie  - klient pokrywa koszt dosłania urządzenia do firmy.

Towar wadliwy bądź reklamowany po pozytywnej ekspertyzie serwisu i spełniający
wszystkie wymogi procedury reklamacyjnej, jest dołączany do najbliższego
zamówienia klienta złożonego po ogłoszeniu ekspertyzy przez serwis lub odsyłany
na koszt naszej firmy. 

 
Nie przyjmujemy zwrotów towaru za pobraniem.

Niektóre nasze aukcje mogą zawierać zdjęcia podglądowe.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ:

 Konsument może odstąpić bez podania przyczyny od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14dni od daty dostarczenia towaru.

 W tym celu należy odesłać na swój koszt
zwracany przedmiot załączając dowód zakupu (ORYGINALNY PARAGON), pismo
stwierdzające odstąpienie od umowy, dane kupującego, numer rachunku bankowego
oraz oryginalnie zapakowany, nienoszący śladów użytkowania przedmiot wraz z
kompletem dokumentów na adres sprzedawcy.

Prosimy też o podawanie powodu odstąpienia od umowy (w piśmie odstąpienia), dzięki
czemu będziemy mogli lepiej dopasować oferowany towar do Państwa potrzeb.

Czas
realizacji zwrotu wynosi 14 dni roboczych.

                  

Informujemy,
że Nasza firma w przypadku odstąpienia od umowy nie zwraca żadnych kosztów
wykonanych usług przewozowych

(
Transportu / Wysyłek / Pakowania) 

                  

 Nie refundujemy również kosztów odesłania
przesyłki.